středa 14. října 2015

Host rodina a první týden v LA!

No jak už jsem zmínila, v pátek mě čekala cesta k host rodince, která bydlí v Los Angeles! Měla jsem asi štěstí, že si mě zrovna tahle rodina vybrala, protože o mě mělo zájem spousta rodin z různých části USA, ale já prostě čekala až přijde ta pravá. Rodina má dvě děti, 8měsíční holčičku Emmu a 2,5letou holčičku Regan. Takže uvidíme jak to půjde. :D

První týden tady, utekl celkem rychle. Vyřizovali jsme různé potřebné věci, které potřebuju na pobyt tady atd. Již jsem stihla se seznámit s rodiči od hostdad, byla jsem na kolaudačce nějakých přátel, kde chlapi sledovali americký fotbal a baby si povídali. :D Taky jsem ochutnala mořské jídlo ( není to špatné, ale sama bych si to nekoupila) a nesmím zapomenout na pravéj burger! :D 
Moc dobrý haha


Od úterka jsem už normálně pracovala, měla jsem na starost Emmu a ta větší byla ve školce, abych si nejdřív zvykla na jedno dítě. No musím říct, že americké děti jsou divně vychované. :D, ale snad se s tím nějak poperu.
  
Konečně nastal pátek. Hostrodiče jeli na koncert a měli v plánu nejdřív si zajít na pár drinků do nějakého baru, tak se mě zeptali jestli chci jít aspoň na drink s něma. Jistěže jsem neodmítla, jeli jsme do studio city což je v Hollywoodu a setkali jsem se ještě s dalšími kamarády.
Bylo to docela šílený, když jsem se koukla na nápojový lístek, tak tam měli snad 30 druhů čepovanýho piva a rozhodně jsem nevěděla jaký si vybrat. Takže jsem si nechala poradit a i když vůbec nevím co jsem to teda pila, nebylo to špatný, ale ani dobrý, prostě na české pivo to nemělo!

Ten večer jsem skončila s nějakým kamarádem od Hostdad, jelikož se mi nechtělo domů, nabídl se, že mi bude dělat společnost. Takže, když šli na koncert, tak jsme jeli s tím kamarádem (Matt) zpátky, do městěčka, kde bydlím a vzal mě do nějakýho baru. ( juhu první americký kamarád ). Tam jsem stihla vypít nějaké dva drinky a pak jsme jeli do dalšího baru do Calabasas, kde se Matt měl setkat s nějakým kamarádem ze střední. Tak jsem vypila další jinačí drink a byli mi dobře. :D

Na závěr toho dne, jsme se asi kolem 11 večer rozhodli s Mattem, že pojedeme k moři. :D Takže mě vzal na pláž, byla všude tma, ale zaparkovali jsme hned vedle pláže, takže to bylo super. 

V sobotu jsem byla konečně domluvena s dvouma aupairkama, že si někam vyrazíme. Jedna je z Rakouska a druhá z jižní Ameriky. Ten den hlásily neskutečné teplo, takže jsme rozhodli pro pláž na Santa Monice.
Vlastně jsme se nešli koupat, protože jsem neměla plavky. :D Šli jsme na molo, kde byli různé obchůdky a pár kolotočů atd, tak jsme si to tam procházeli. Já nevím, nějak mi to furt nepřipadá, že jsem vlasntě v LA. Beru to tak nějak normálně, už to není ten velký nesplnitelný sen.

 Pláže byla nádherná o tom žádná no, jako ve filmu :D ale bylo až moc teplo, nedalo se to vydržet, takže jsme si zašli na jídlo do thajvanské restaurace. Absolutně jsem neměla páru co si objednat, protože jsem tomu jídelníčku nerozuměla, tak jsem si prostě tipla. Donesli mi nějaké těstoviny s masem a něčím mořškým :D No nebylo to špatné, ale nebylo to moje gusto.
Prostě nádhera!
Jelikož holkám bylo moc teplo, museli jsme jet domů. Já sice jet nechtěla, protože mi bylo jedno či je teplo nebo zima, hlavně že jsem na pláži v LA! No každopádně jsem jela s nima.
Nina, Samantha a já

Ten den, jsem se setkala večer s jinačí au pair, která tu je už dlouho a zašli jsme si na večeři a do kina. :)





No a v neděli, jsem byla chvíli venku opět s jinou au pair, která naštěstí bydlí blízko mě a zašli jsme si na frozen yogurt, a povím vám nic lepšího jsem v životě neměla!! ♥ haha. A pak jsme seděli v parku a nudily se, protože bylo opět neskutečný vedro.

Žádné komentáře:

Okomentovat